מוצרים בסל הקניות
משקפי שמש - לוגו
הזמנות ניתן לבצע באתר או במשרדי היבואן בתל אביב | טל: 03-3728613  KAENON - משקפי שמש מקוטבים הטובים בעולם
 
 
 


 
 


הנחות מיוחדות לכוחות הביטחון, יחידות הצלה, יחידות מובחרות בצה"ל, שרות הביטחון, ספורטאים אולימפיים ומצילים בחופי ישראל

 
 
 
הנחות מיוחדות לכוחות הביטחון יחידות הצלה, ויחידות מובחרות




100% הגנה
 



יבוא ושיווק בלעדי
Kaenon Polarized Israel





האתר מאובטח ועומד בכל התקנים הבינלאומיים: PCI, DSS.

שאלות 

שאלות

דף הבית >> תפריט עליון >> שאלות
 מהו אתר EYEWEAR.co.il ?
 כיצד ניתן לקבל מידע נוסף על המשקפיים המופיעים באתר?
 האם ניתן לאסוף את המשקפיים באופן עצמאי?
 למה משמש סל הקניות?
 הכנסתי משקפיים לסל הקניות ואיני מעוניין בו, מה עלי לעשות?
 כיצד ניתן לרכוש את אותו משקף יותר מפעם אחת?
 האם אקבל תעודת אחריות עם המשקפיים ועל מה חלה האחריות?
 ביקרתי באתר אחר שמשווק המשקפיים של המותגים המופיעים באתר שלכם, האם יש להם אחריות רישמית של היבואן?
 האם ברכישת המשקפיים אקבל חשבונית?
 כמה עולה משלוח של המשקפיים?
 באילו כרטיסי אשראי ניתן לשלם וכמה תשלומים?
 האם בטוח למסור את מספר כרטיס האשראי שלי ברשת?
 המשקף שלי התקלקל! נסרט! אני מעוניין להחליף עדשות ,האם אתם מתקנים משקפיים?
 מה אם המשקף שהזמנתי אינו נמצא במלאי?
 קיבלתי את המשקף והוא אינו מוצא חן בעיני
 קניתי/קיבלתי משקפיים מחו"ל והוא אינו מוצא חן בעיני האם ניתן להחליף אצלכם?
 אני לא מצליח לקבל את הנחת הקופון  (במידה ויש).
 נתקלתי בבעיה ואיני יכול למצוא תשובה באתר





 מהו אתר EYEWEAR.co.il ? 

אתר האינטרנט EYEWEAR.co.il מביא אליכם הגולשים עד לבית את חווית הגלישה בקטלוג המשקפיים האופנתי וספורט אתגרי הטוב ביותר בישראל בו תוכלו למצוא את דגמי המשקפיים המקוטבים הטובים ביותר בעולם. בין אם אתם חובבי שייט, גלישה, אופנעים, ספורט, אלגנטיות או כל טרנד אופנתי אחר, תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלנו את המשקף המתאים בשבילכם. אתר .EYEWEAR.co.il הינו משווק מורשה של KAENON POLARIZED בבעלות היבואן הרישמי והבילעדי בארץ

באתר אנו מנסים לספק את אותו היחס האישי והמקצועי שמקבלים הלקוחות שמגיעים לחנות, בנוסף לכך אנו דואגים לבטיחותכם ולכן השקענו משאבים בהפיכת האתר למאובטח, כך שתוכלו לבצע רכישה בלב שלם. אנו משתדלים לשמור על המחירים הזולים ביותר שניתן למצוא, עם זאת, אם מצאתם במקום אחר את אותו המוצר במחיר זול יותר, אנא ספרו לנו ואנו נעשה את כל מה שניתן כדי להציע עסקה טובה יותר או לכל הפחות להשוות את המחיר.

אנו מאחלים לכם קניה נעימה וקלה באתר המשקפיים המקוטבים הטובים ביותר בעולם ! 



 כיצד ניתן לקבל מידע נוסף על המשקפיים המופיעים באתר? 

פשוט לחצו עם העכבר על התמונה של המוצר או על שם המוצר ויפתח חלון עם תמונה מוגדלת של המשקפיים . בדף זה יוצגו כל פרטי המשקפיים. אם בכל זאת נשארתם עם שאלה כתוב לנו בטופס צור קשר

המשקף שברצוני לרכוש אינו מופיע באתר, האם יש אפשרות להשיג אותו?

שלח/י לנו אי-מייל ל: info@eyewear.co.il או צור קשר 03-3728613



 האם ניתן לאסוף את המשקף באופן עצמאי? 

כן. כשתלחץ על "סל קניות" כדי להשלים את הקניה יופיעו על הצג הפריטים שבחרת והאפשרות לבחור באיסוף עצמי, פשוט סמן שברצונך לאסוף את הפריטים באופן עצמאי.

אם הפריט נמצא במלאי ואנו לא צריכים להזמין אותו תוכל לאסוף אותו כבר באותו יום:

במישרדינו:

יבוא ושיווק בלעדי KAENON

משרדי חנות היבואן:

מלכי ישראל 19
קומת קרקע
(* כיכר רבין )
תל אביב
טל : 03-3728613
שעות: ימי שישי- לתאם מראש
info@eyewear.co.il





 למה משמש סל הקניות?

סל הקניות הוא ממש כמו עגלה בסופר, במקום ללכת כל פעם לקופה ולשלם אתם יכולים להניח בסל את המוצרים ולשלם על כולם יחד. כשאתם מוצאים מוצר שמתאים לכם פשוט לחצו על "הכנס לסל" ואז תוכלו להמשיך ולחפש מוצרים נוספים או ללחוץ על המילה "סל קניות" שמופיעה בצד ימין של האתר ולבצע את ההזמנה.



 הכנסתי משקפיים לסל הקניות ואיני מעוניין בו, מה עלי לעשות?

לחצו על "סל קניות" שמופיע בצד ימין של האתר, שם תוכלו לראות את כל הפריטים שהכנסתם לסל. לחיצה על המילה "הסר" תעלים את הפריט מסל הקניות. אם לחצתם על "הכנס לסל" בטעות יותר מפעם אחת ואתם כן מעוניינים בפריט, פשוט שנו את הערך "כמות" למספר בו אתם חפצים.



 כיצד ניתן לרכוש את אותו משקף יותר מפעם אחת?

לחצו על "סל קניות" שמופיע בצד ימין של האתר, שם תוכלו לראות את כל המוצרים שהכנסתם לסל. שנו את הערך "כמות" למספר בו אתם חפצים.

אם בכל זאת נשארתם עם שאלה אתם מוזמנים לבקר בטופס צור קשר או לטלפן אל חנות שלנו בטלפון: 03-3728613



 האם אקבל תעודת אחריות עם המשקף ועל מה חלה האחריות?

כן. כל המשקף נשלח עם תעודת אחריות מקורית של היבואן הרשמי המצורפת אליו.

האחריות כוללת:  האחריות על משקפי שמש KAENON POLARIZED היא רק בגין פגמים הנובעים מתהליך ייצור המשקפים,ע"פ שיקול דעתה של KEANON POLARIZED,לשנה אחת בלבד מיום הקניה. אין תוקף לאחריות כאמור, ללא צירוף החשבונית או תעודת האחריות המעידים על תאריך הקניה. האחריות אינה  כוללת: האחריות איננה חלה על מוצרים שנעשה בהם שינוי לאחר הרכישה, שחיקה או נזק הנגרם משימוש יומיומי של המשקף, לרבות שריטות על העדשות, או כל נזק אחר הנגרם משימוש רשלני במוצר . האחריות אינה כוללת: שבר בזכוכית או במסגרת של משקפי השמש.:

אם נתקלתם בבעיה עם המשקפיים שקניתם,  אתם מוזמנים לפנות אל היבואן או אלינו ונשמח להיות לעזר.



 ביקרתי באתר אחר שמשווק משקפיים של המותגים המופיעים באתר שלכם, האם יש להם אחריות רישמית של היבואן? 

EYEWEAR.co.il מנוהל ומפוקח ובבעלות ע"י היבואן הרישמי והבלעדי של מותגים אילו בישראל וככזה, האחריות הינה מקורית ובעלת תוקף חוקי היישר מחברות האם של המותגים.

אנא הזהרו מחיקויים או אתרים אשר אינם מציעים ללקוחותיהם אחריות מקורית של היבואן! אם יש לכם שאלות בנושא צרו קשר בטלפון: 03-3728613



 האם ברכישת המשקפיים אקבל חשבונית?

כן. בצירוף עם הפריט או המשקף שנרכש, תקבלו חשבונית רכישה, בד"כ מוצמד לאחריות המשקפיים או לעטיפה (במקרה של עטיפת מתנה) כל המשקפיים נשלחים עם חשבונית עם שם המשקפיים, דגם המשקפיים והמחיר.

אני מעוניין במשקף שאינו מופיע באתר! האם יש אפשרות להשיג אותו? שלחו לנו מייל עם כמה שיותר פרטים על המשקפיים ואנחנו נמצא אותו .לחילופין, צרו איתנו קשר טלפונית.



 כמה עולה משלוח של המשקפיים? 

ברוב המשקפיים באתר המשלוח רשום הוא חינם אך ישנם משקפיים שדורשים משלוח מבוטח וניתן לראות את מחיר המשלוח מתחת למחיר המוצר בדף של כל משקף ספיציפי.



 באילו כרטיסי אשראי ניתן לשלם וכמה תשלומים? 

אנו מקבלים את כל סוגי כרטיס האשראי: ויזה, ישראכרט, מאסטרכארד, אמריקן אקספרס ודיינרס. ניתן לרכוש את המשקפיים גם ב- PAYPAL




 האם בטוח למסור את מספר כרטיס האשראי שלי ברשת? 

חנות המשקפיים שלנו היא אתר מאובטח בSSL 128BIT לפי כל דרישות האבטחה ברשת. אנו דואגים לבטיחות הלקוחות שלנו ומסיבה זו משתמשים בטכנולוגית SSL כדי להצפין את הפרטים שאתם מוסרים לנו כך שיגיעו רק לעיננו.

בנוסף לכך, אתם רוכשים משקפייםמאתר בשיתוף מלא עם היבואן הרישמי בישראל , לחברה מישרדים בתל אביב , כך שתמיד תוכלו למצוא אותנו ולפנות אלינו.

אם עדיין מקוננים בכם חששות בנוגע למסירת הפרטים באינטרנט, תוכלו להתקשר אלינו לטלפון: 03-3728613 ולמסור את הפרטים טלפונית או לשלוח אלינו אי-מייל ל: info@eyewear.co.il  ונציגי אתר יצרו עמכם קשר בהקדם.



 המשקף שלי התקלקל! נסרט! אני מעוניין להחליף עדשות ,האם אתם מתקנים משקפיים?

אנחנו נתקן לכם את המשקפיים ! במישרדי החברה קיימת מעבדת השירות מהמשוכללות והמתקדמות ביותר בארץ. ניתן להחליף עדשות או מסגרות של ולבצע סוגים רבים של תיקונים.



 מה אם המשקף שהזמנתי אינו נמצא במלאי?

פרט למשקפייםשנמצאים בחנות, איננו יכולים לדעת אילו משקפיים נמצאים במלאי של הספקים ואילו לא. אנו נעשה את כל המאמצים להשיג את המשקפיים שביקשתם, ובמידה ולא נוכל להשיגו נודיע לכם בהקדם האפשרי.



 קיבלתי את המשקף והוא אינו מוצא חן בעיני 

ניתן לקבל זיכוי או להחליף את המשקף בתוך 14 יום מתאריך קבלת המשקפיים בקופסא המקורית בצירוף החשבונית.



 קניתי/קיבלתי המשקף מחו"ל והוא אינו מוצא חן בעיני האם ניתן להחליף אצלכם? 

אם המשקף של קיינון חדש בלי שימוש ובלי סריטות, יתכן. תלו בדגם. לבדיקה נא להיתקשר ל 03-3728613




 אני לא מצליח לקבל את הנחת הקופון (במידה ויש).

על מנת שתוכל לממש את הנחת הקופון, עליך לסיים את הרכישה בעגלת הקניות. בעגלת הקניות יופיע שדה "הזן קוד קופון". יש להזין את קוד הקופון בשדה הריק וללחוץ על כפתור "לחץ לאישור". במידה וקוד הקופון בתוקף ותואם את נתוני העסקה ההנחה תתעדכן.  יש להקפיד על רישום מדוייק של קוד הקופון שנמסר.




 נתקלתי בבעיה ואיני יכול למצוא תשובה באתר 

ניתן לפנות אלינו ל: info@eyewear.co.il   טל: 03-3728613


 
לייבסיטי - בניית אתרים