יבואנית מותגי המשקפיים והמובילים בישראל מצהירה בזאת כי האתר: .EYEWEAR.co.il הינו משווקת מורשית ובלעדית של משקפי KAENON ו WILEY X בישראל. 


כל משקף נשלח עם תעודת אחריות מקורית של היבואן הרישמי המצורפת אליו. האחריות לשירות משקפי שמש של החברה תינתן אך ורק לקונים בחנויות מורשות בארץ עם הצגת תעודת אחריות מקורית של החברה. למשקפיים שניקנו בחנויות בחו"ל השרות בהשתתפות בהתאם לתקלה. 


אם נתקלתם בבעיה עם המשקף שקניתם, אתם מוזמנים לפנות אל היבואן או אלינו ונשמח להיות לעזר. האחריות כוללת: האחריות על משקפי KAENON ו WILEY X בישראל.  היא רק בגין פגמים הנובעים מתהליך ייצור המשקפים,ע"פ שיקול דעתה של משקפי KAENON ו WILEY X,לשנה אחת בלבד מיום הקניה. אין תוקף לאחריות כאמור, ללא צירוף החשבונית או תעודת האחריות המעידים על תאריך הקניה. 


האחריות אינה כוללת: האחריות איננה חלה על מוצרים שנעשה בהם שינוי לאחר הרכישה, שחיקה או נזק הנגרם משימוש יומיומי של המשקף, לרבות שריטות על העדשות, או כל נזק אחר הנגרם משימוש רשלני במוצר . 


האחריות אינה כוללת: שבר בזכוכית או במסגרת של משקפי השמש.: ניקוי העדשות: שאלה: אני מבלה רבות בפעילות ספוטיבית מחוץ לבית. 


עדשות המשקפים מתלכלכות מדי פעם. כיצד עליי לנקותם 


בתשובה : מקרים בהם עדשות המשקפיים מתכסות בליכלוך סמיך של אבק , אדמה שהתייבשה, קרמים ומקדמי הגנה ,מומלץ לשטוף את עדשות המשקפיים עם מעט סבון כלים ומים פושרים ע"מ לא לשרוט אותן. אם הנך מבלה רבות בים , עשה לך מנהג קבוע ומיד לאחר הפעילות שטוף את העדשות במי ברז, באופן הזה תוכל להאריך משמעותית את "חיי" העדשה. לעולם אל תנקה את העדשות בנייר טואלט או נייר מטבח ,רך ככל שיהיה. קיינון ממליצה להשתמש במטלית המיקרו-פייבר המשמשת גם כנרתיק המשקפיים, בכל יום. לעולם אל תשתשמש בחומרי ניקוי המכילים אמוניה או אקונומיקה. 


שאלה: האם אני יכול לנקות את עדשות המשקפים  עם החולצה שלי מסוג כותנה ? תשובה: קיינון לא ממליצה לנקות את עדשות המשקפיים בחולצה הכותנה מאחר והחולצה סופגת מלח, זיעה ושאר ליכלוך אשר יכולים לעבור בקלות לעדשה. ניקוי שכזה יכול לשרוט את העדשה ולפגוע בה. 


היצרן: על משקפי KAENON ו WILEY X. ארץ ייצור: ארה"ב, ,יפן,איטליה. תקן: משקפי שמש  עומדים בתקן הישראלי 1898 (משקפי שמש המפחיתים את הסינוור בתנאים רגילים) ובתקן האמריקאי המחמיר ANSI Z.87.1. 

העדשות של משקפי שמש KAENON ו WILEY X מעניקות הגנה ומסננות 100% מפני קרני שמש מסוג UVA & UVB יבואן בלעדי טל: 03-3760637 info@eyewear.co.il. 


How To Properly Clean Your Sunglasses