משקפי ספורט מקוטבים image
משקפי ספורט מקוטבים

למה משקפי ספורט מקוטבים (POLARIZED) של קנון טובים כל כך לנהיגה, סקי,גולף,אופניים,ריצה, שייט, גלישה,פדלבורד ובכלל לכל ספורט אתגרי?בנהיגה, בהק רב מוחזר מלוח המחוונים, מכסה המנוע, הכביש, השלג, החול, בנייני זכוכית וכו'. פעולת הקיטוב מנטרלת את רוב הבהק הזה לנוחות רבה יותר. על המים או על השלג, הבהק המוחזר מהווה חלק משמעותי מהבהק הגלוי, ועדשות מקטבות ינטרלו אחוז ניכר מבהק מוחזר זה. התרשימים בהמשך מדגימים את פעולתם של מסננים מקטבים.

Kaenon’s SR-91® Polarized lenses עדשות מקוטבות חוסמות מעל 99.9% של האור המסנוור מפני שהן באופן מיוחד מתוכננות עם הרכיב של הקוטביות שהוא פטנט רשום של Kaenon הוא באופן שלא יאומן, דק מאד, 30 מיקרון, ובאופן מושלם הוא מוטמע בתוך העדשות של משקפי ספורט ושמש כך שאין אפשרות שהוא יישחק או יישרט, מן העדשה, שאליה הוא מחובר.
התוצאה היא: העדשות של משקפי ספורט שלKaenon Polarized SR-91 , שהן משקפי ספורט מקוטבות, החוסמות באופן מעשי את כל האור המסנוור והמזיק, ויוצרות ראות חדה ברורה, עם תפיסת עומק מרחבית מדוייקת ביותר, וייצוג אמיתי ביותר לכל גווני הקשת. ובנוסף הן מצטיינות באופן ייחודי במשקל קל, ועמידות בפני פגיעה ושחיקה.

הדור הבא של טכנולוגיית משקפי ספורט ושמש מקוטבות. מהונדס מחדש, באופן היסודי ביותר.

משקפי ספורט מקוטבות של Kaenon אינן מוגבלות בהרבה חוקים. ולמעשה, ניתן לראות את המוצרים של מותג זה בכנסים רבים, חולף על פני אנשים מוכרים ופחות מוכרים. בכל מקרה, יש רק חוק אחד שהוא המגבלה של Kaenon לגביי משקפי השמש שלה והוא למסגר בתוך המסגרות שלה רק את העדשות האיכותיות ביותר. וחוק זה נשמר מאז יומה הראשון.

SR-91® היא עדשה המתעלה מעל הסטאנדרטים של Kaenon. SR-91 היא העדשה המקוטבת היחידה בעולם שמאופיינת בשילוב הלא מתפשר של צלילות ובהירות בחווית הראייה, הפחתת 99.9% מן האור המסנוור, משקל קל במיוחד, עמידות לפגיעות חיצון – מעל הרגיל, ועמידות לשריטות. התוצאה הייחודית היא משקפי שמש עם עדשות מקוטבות שמייצרות תפיסת עומק מדויקת, ייצוג גוונים אותנטי, ושיפור וחידוד בהגדרת הפרטים.

רק משקפי שמש עם עדשות SR-91 מאופיינות בכל התכונות שלא נכתבו, או נחוו קודם, ובנוסף, הן עדשות מקוטבות מתקנות. רק משקפי ספורט של Kaenon המקוטבות יכולות להציע רמת ביצועים כזו גבוהה, וסגנון – זה משהו שאנו קוראים לו 'ביצוע דה-לוקס'
Luxury Performance™. משהו שהמשתמשים הקבועים של משקפי השמש שלנו וגם מעבדות לא תלויות שבדקו ובחנו את מוצרינו, אומרים שהוא: "לא יאומן".

אבל אנחנו לא דורשים ממך להאמין לנו, בדוק זאת בעצמך, אנו מזמינים אותך לבדוק את משקפי השמש שלנו מול כל משקפי שמש אחרות הקיימות בשוק. אנחנו בטוחים שאתה בעצמך תראה ותיווכח בעליונות של משקפי ספורט SR-91.
משקפי ספורט - היתרונות הייחודיים של הקוטביות

משקפי ספורט בים הפתוח

היתרונות: העלמת האור המסנוור המשתקף מפני המים. וזה משפר באופן ניכר את תפיסת העומק. ואת היכולת לראות את המרקם של פני המים. וגם את היכולת לראות מתחת לפני המים. זוהי בהירות וצלילות בראות שאין לה שום מתחרה, המשולבת בעמידות לפגיעות חיצוניות.

משקפי ספורט בים הפתוח -

משקפי ספורט במים רדודים

היתרונות: העלמת האור המסנוור המשתקף מפני המים, מסיפון הסירות, ומן המפרש. מעמיק תפיסה מרחבית. משפר את היכולת לראות דגים או סיכונים מתחת לפני המים. SR-91® - מביא אלייך בהירות וצלילות בראות שאין שווה לה, המשולבת עם עמידות מפגיעה או שחיקה, הפחתת אור מסנוור, ומשקל קל.

משקפי ספורט במים רדודים

משקפי ספורט בשלג

היתרונות: העלמת האור המסנוור מסתקף במיוחד מן המשטחים של שלג וקרח. משפר את היכול לראות אי אחידות בפני השטח של השלג (כגון: כל גבשושיות שניתן להיתקל בהן, סדקים, או אבקת קרח). היכולת לראות טוב יותר מכשולים טבעיים או פסולת כגון: סלעים, או מקלות.

SR-91® - מביא אלייך חדות בראות שאין מתחרה לה, המשולבת בעמידות לפגיעות, ומשקל קל.
לחברת Kaenon יש פטנט רשום, SR-91® שהן עדשות מקוטבות, שהוכיחו עצמן כמתפקדות ללא רבב, בכל סביבה ומצב. אין עדשות אחרות המציעות חדות שכזו וראייה צלולה וברורה, ועמידות לפגיעות חיצוניות. והפחתה באור המסנוור ועם זאת משקפי השמש קלות במיוחד.

הפחת את האור המסנוור, ותתחיל לראות את מה שעד היום לא יכולת לראות.