משקפי שמש טובים מורידים את הבהק הגלוי לרמה נוחה, חוסמים את רוב האור האולטרא סגול והאינפרא אדום, לא מעוותים את הראיה, מעבירים את הצבעים עם שינויים מינימאליים או ללא שינוי, הם מתאימים בנוחות ועמידים. לאלו שעובדים משחקים בשמש, אין משקפים טובים יותר מאשר משקפי השמש עם עדשות Polarized
הגלים של קרינת השמש חודרים דרך האויר באופן בלתי פוסק ומגיעים אל עינינו, מכל זווית שהיא. מבין גלי אור אלו, הכי מעוורים ומעוותים הם אלו המשתקפים אלינו מכל משטח שהוא, כגון: מים, אספלט, שלג, ערפל, וכדו'. כאשר זה מתרחש, גלי אור שהיו קודם מפוזרים ובלתי מאורגנים הופכים לממוקדים ולכח מעוור, שאנו קוראים לו "אור מסנוור", והוא גורם לעיניים שלנו לפזול.

עדשות מקוטבות חוסמות מעל 99.9% של האור המסנוור מפני שהן באופן מיוחד מתוכננות עם הרכיב של הקוטביות שהוא פטנט רשום של Kaenon, הוא באופן שלא יאומן, דק מאד, 30 מיקרון, ובאופן מושלם הוא מוטמע בתוך העדשות של משקפי השמש כך שאין אפשרות שהוא יישחק או יישרט, מן העדשה, שאליה הוא מחובר.

התוצאה היא: העדשות של משקפי השמש Polarized , שהן משקפי שמש מקוטבות, חוסמות באופן מעשי את כל האור המסנוור והמזיק, ויוצרות ראות חדה ברורה, עם תפיסת עומק מרחבית מדוייקת ביותר, וייצוג אמיתי ביותר לכל גווני הקשת. ובנוסף הן מצטיינות באופן ייחודי במשקל קל, ועמידות בפני פגיעה ושחיקה.

עדשות מקטבות מיוצרות על ידי הכנסת שכבת סרט מקטבת בין שתי עדשות פלסטיק או זכוכית דקות. עדשות מקטבות שונות מאוד מעדשות אחרות. בעוד עדשות אחרות רק מפחיתות בהק, עדשות מקוטבות מפחיתות את בהק עם הגוון שבהן, ובאותו זמן גם מנטרלות חלק מהבהק המוחזר על ידי פעולת הקיטוב. המילים מנטרלות ומוחזר חשובות. משקפי שמש רגילים יכולים להפחית בהק מוחזר וישיר, אבל הן לא יכולות לנטרל אותו - רק עדשות מקוטבות יכולות לעשות זאת. עדשות מקוטבות מנטרלות חלק מהבוהק המוחזר ממשטחים חלקים כמו מים, זכוכית, כבישים מהירים, מכסי מנוע של כלי רכב, וכו'. עם זוג עדשות מקוטבות, תוכל להסיר חלק מהבהק על פני שטח המים, וכך ממש לראות מתחתיהם. תוכל לראות לתוך מכוניות אחרות טוב יותר, מכיוון שפעולת הקיטוב מנטרלת חלק מהבהק המוחזר מהחלונות.
בנהיגה, בהק רב מוחזר מלוח המחוונים, מכסה המנוע, הכביש, השלג, החול, בנייני זכוכית וכו'. פעולת הקיטוב מנטרלת את רוב הבהק הזה לנוחות רבה יותר. על המים או על השלג, הבהק המוחזר מהווה חלק משמעותי מהבהק הגלוי, ועדשות מקטבות ינטרלו אחוז ניכר מבהק מוחזר זה. התרשימים בהמשך מדגימים את פעולתם של מסננים מקטבים.

עקומת בסיס של 6 בסיס יש קימור שטוח יותר הדומה יותר למסגרת משקפי עיניים או מרשם.

8 ו-9 סגנונות בסיס עוטפים עמוק יותר את צידי הפנים שלך, ומספקים הגנה טובה יותר מפני 'דליפת' אור לצידי המסגרת.

 לאורך זמן רב אנשים חשבו, שהשיטה הטובה ביותר לגלות מפגעי מים בכביש היא על ידי זיהוי האור המוקרן מהם. באופן מעשי, האור המסנוור מן הכביש עצמו או מן המכוניות הוכח כדבר שמסיח את הדעת יוכל להיות מסוכן, לצערנו, משקפי שמש מקוטבות נחותות, מאיכות ירודה, מעוותות את חוית הראייה ואת תפיסת העומק – מה שגורם בסופו של דבר, להמעיט בחשיבות היתרונות של הפחתת אור מסנוור, בעזרת משקפי שמש מקוטבות.

רוכבי אופניים בהרים הרחק מן הכביש, גם הם יכולים להנות מן הביצועים של משקפי שמש עם עדשות מקוטבות. הן מגבירות תפיסה של עומק, ומאפשרות להתמקד באי אחידות בפני השטח של המסלול עליו הם רוכבים עם האופניים.

עם עדשות מקוטבות , האור המסנוור נעלם. וכתוצאה, אתה מסוגל לראות את הכביש באופן ברור, עם תפיסת עומק אמיתית, וכמו כן, גם ייצוג הצבעים. וכתוצאה מכך, אתה רואה את מפגעי המים הכביש באופן מציאותי, וברור. וזה מאפשר לך את ההזדמנות לכוון את עצמך ורכבך נכון, במקום לתהות מה ישנו מתחת לאור המסנוור המעוור המשתקף מן הכביש.

בסקי כאשר אתה נמצא בחוץ, בשלג, זה הכרחי להגן על עיניך ומן האור המסנוור ומעוור של השמש. למרות שישנן אפשרויות (כגון: משקפי שמש מקוטבות) להפחית את האור המסנוור, במשך עשרות שנים, האודים הנלהבים של השלג, חשבו שאין למשקפי שמש מקוטבות שום עניין כאשר הם במדרונים המושלגים. משקפי השמש המקוטבות הנחותות, עם איכויות פחות איכותיות, עיוותו את חווית הראייה שלהם, ואת תפיסת העומק, ואת ייצוג הצבעים.


אור אולטרא סגול (UV)  זהו אור בלתי נראה, חלק מהאנרגיה המוקרנת של השמש. חשיפה לאור אולטרא סגול יכולה לגרום לעדשות העיניים להתערפל, ולגרום לקטרקט. אור אולטרא סגול (UV) גורם לעין להזדקן מהר יותר, ויכול גם לגרום להיווצרות כתמים. אי אפשר לראות אור אולטרא סגול, הוא עושה את העבודה המלוכלכת שלו מבלי שתדע, וההשפעות מצטברות. כמעט כל דבר בטבע מושפע מאור אולטרא סגול - צבעים דוהים ונסדקים, צמיגים "מתייבשים", כמעט כל דבר מתבלה בגללו. לא כל משקפי השמש חוסמים את כל האור האולטרא סגול.

אור אינפרא אדום גם זהו אור בלתי נראה, שאפשר להרגיש כחום. אור אינפרא אדום הוא למעשה גלי חום. חלק מחוסר הנוחות שאתה מרגיש בעיניים אחרי שהייה ממושכת בשמש נגרם על ידי אור אינפרא אדום. לא כל משקפי השמש חוסמים אור אינפרא אדום.

כל משקפי שלנו מעניקים הגנה 100% מפני קרני UV. זוהי דרישה חוקית בארצות הברית, וגם אנחנו מחויבים לספק הגנה זו.

על כל משקפי שמש מופיע סימון המאשר כי הוא מסנן 100% מקרינת UV. הסימון יכול להיות בצורה של מספר, כגון 400, או בצורה של מילה, כגון "UV400".

חשוב לבחור משקפי שמש המעניקים הגנה 100% מפני קרני UV. קרני UV יכולות לגרום לבעיות ראייה, כגון קטרקט וגלאוקומה. הגנה מפני קרני UV יכולה לעזור להגן על העיניים מפני נזק.

כדי להפחית את הבהק (Glare) הגלוי לרמה נוחה, להפחית את האור האולטרא הסגול (UV) והאינפרא אדום (IR) המזיק, ולשפר את ראיית הלילה במידה ניכרת

משקפי שמש טובים מורידים את הבהק הגלוי לרמה נוחה, חוסמים את רוב האור האולטרא סגול והאינפרא אדום, לא מעוותים את הראיה, מעבירים את הצבעים עם שינויים מינימאליים או ללא שינוי, הם מתאימים בנוחות ועמידים. לאלו שעובדים משחקים בשמש, אין משקפים טובים יותר מאשר משקפי השמש עם עדשות Polarized
1- הקרינה מזיקה גם בימי החורף ולכן, על מנת לצמצם את הנזקים הנגרמים מהשמש יש להרכיב משקפים גם בקיץ וגם בחורף.

2- תאי העור סביב העיניים עדינים ביותר ולכן, הרכבת משקפי השמש יגנו על העין מפני חדירה של קרינה לאישון ולרשתית וימנעו היווצרות של קמטים סביב העיניים.

3- משקפיים רחבות המכסות חלק גדול מהפנים הן המומלצות מבחינה רפואית משום שחוסמות את כניסת קרני השמש מכל הכיוונים ובכך שומרות גם על העיניים וגם על העור.

4- מומלץ להתחיל ולהרכיב משקפי שמש עם עדשות מקטבות על מנת לשמור כמה שיותר על איכות הראייה ובריאות העור.

5- חשוב מאוד – בקניית משקפיים מכל סוג, לוודא שהמשקפיים עומדים במבחני תו התקן.

6- מומלץ לרכוש משקפי שמש ותגים בינלאומיים ידועים עם עדשות מקוטבות

7- חשוב כי עדשות משקפי השמש בעלות דרגת סינון קרניים על סגוליות :UVA , UVB וגם .

8- לאחר בחירת הסגנון כדאי לבחון שהמסגרת נוחה על הפנים אינה לוחצת וכבדה. משקפי שמש חייבות להיות נוחות ובלתי מורגשות בגלל השעות הרבות שמורכבות על העיניים

9- משקפי שמש טובים מורידים את הבהק הגלוי לרמה נוחה, חוסמים את רוב האור האולטרא סגול והאינפרא אדום, לא מעוותים את הראיה, מעבירים את הצבעים עם שינויים מינימאליים או ללא שינוי, הם מתאימים בנוחות ועמידים.


eyewear הינו משווק מורשה של מותגי פרימיום בישראל בבעלות היבואן הרישמי והבילעדי בארץ.

הניסיון הרב שצברה החברה עם השנים והקשרים הבינלאומיים שלה בענף, מאפשרים לה למכור לך הצרכן את המשקפיים מהמקור וזאת בצורה המהירה והבטוחה ביותר תוך כדי מחוייבות למתן שרות אמין ומיקצועי.

בעת הרכישה באתר תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מוצר מקורי, חדש, עם אחריות היבואן ושרות מלא. נציגי החברה מקפידים להיות כל שנה בתערוכות משקפיים בחו"ל ולהביא את החידושים בעולם משקפיים והאופטיקה.

אנו גאים מאד לשרת אתכם ומעונינים לספק לכם הלקוחות יחס אישי, מקצועי והכי חשוב אמין. אנו מקווים כי תהנו מחוויית הגלישה שלכם באתר האינטרנט ובקטלוג המשקפיים שלנו ומאחלים לכם קנייה מהנה

  • רחוב אבן גבירול 165, תל אביב, "פינת נורדאו"
  •  03-3760637
  •  info@eyewear.co.il
מחסני חנות היבואן יבוא ושיווק בלעדי  
שעות: א-ה 9:00-18:00
שישי 9:00-15:00
*ביקור בחנות היבואן בתאום מראש