אתר האינטרנט EYEWEAR.co.il מביא אליכם הגולשים עד לבית את חווית הגלישה בקטלוג המשקפיים האופנתי וספורט אתגרי הטוב ביותר בישראל בו תוכלו למצוא את דגמי המשקפיים המקוטבים הטובים ביותר בעולם. בין אם אתם חובבי שייט, גלישה, אופנעים, ספורט, אלגנטיות או כל טרנד אופנתי אחר, תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלנו את המשקף המתאים בשבילכם. אתר EYEWEAR.co.il  הינו משווקת מורשית ובלעדית של משקפי KAENON ו WILEY X בבעלות היבואן הרישמי והבילעדי בארץ

באתר אנו מנסים לספק את אותו היחס האישי והמקצועי שמקבלים הלקוחות שמגיעים לחנות, בנוסף לכך אנו דואגים לבטיחותכם ולכן השקענו משאבים בהפיכת האתר למאובטח, כך שתוכלו לבצע רכישה בלב שלם. אנו משתדלים לשמור על המחירים הזולים ביותר שניתן למצוא, עם זאת, אם מצאתם במקום אחר את אותו המוצר במחיר זול יותר, אנא ספרו לנו ואנו נעשה את כל מה שניתן כדי להציע עסקה טובה יותר או לכל הפחות להשוות את המחיר.

אנו מאחלים לכם קניה נעימה וקלה באתר המשקפיים המקוטבים הטובים ביותר בעולם !
כן. כל המשקף נשלח עם תעודת אחריות מקורית של היבואן הרשמי המצורפת אליו.

האחריות כוללת: האחריות על משקפי שמש היא רק בגין פגמים הנובעים מתהליך ייצור המשקפים,ע"פ שיקול דעתה של KAENON ו WILEY X לשנה אחת בלבד מיום הקניה. אין תוקף לאחריות כאמור, ללא צירוף החשבונית או תעודת האחריות המעידים על תאריך הקניה.

האחריות אינה כוללת: האחריות איננה חלה על מוצרים שנעשה בהם שינוי לאחר הרכישה, שחיקה או נזק הנגרם משימוש יומיומי של המשקף, לרבות שריטות על העדשות, או כל נזק אחר הנגרם משימוש רשלני במוצר . האחריות אינה כוללת: שבר בזכוכית או במסגרת של משקפי השמש.:

אם נתקלתם בבעיה עם המשקפיים שקניתם, אתם מוזמנים לפנות אל היבואן או אלינו ונשמח להיות לעזר.
EYEWEAR.co.il מנוהל ומפוקח ובבעלות ע"י היבואן הרישמי והבלעדי של מותגים אילו בישראל וככזה, האחריות הינה מקורית ובעלת תוקף חוקי היישר מחברות האם של המותגים.

אנא הזהרו מחיקויים או אתרים אשר אינם מציעים ללקוחותיהם אחריות מקורית של היבואן! אם יש לכם שאלות בנושא צרו קשר בטלפון: 03-3760637

האחריות על משקפי שמש KAENON ו WILEY X היא רק בגין פגמים הנובעים מתהליך ייצור המשקפים ע"פ שיקול דעתה של KEANON,לשנה אחת בלבד מיום הקניה.

אין תוקף לאחריות כאמור, ללא צירוף החשבונית או תעודת האחריות המעידים על תאריך הקניה.

האחריות איננה חלה על משקפיים שנעשה בהם שינוי לאחר הרכישה, שחיקה או נזק הנגרם משימוש יומיומי של המשקף, לרבות שריטות על העדשות, או כל נזק אחר הנגרם משימוש רשלני במוצר .

האחריות אינה כוללת: שבר בעדשות או במסגרת של משקפי השמש.
מקרים בהם עדשות המשקפיים מתכסות בלכלוך סמיך של אבק , אדמה שהתייבשה, קרמים ומקדמי הגנה

מומלץ לשטוף את עדשות המשקפיים עם מעט סבון כלים ומים פושרים ע"מ לא לשרוט אותן.

אם הנך מבלה רבות בים ,עשה לך מנהג קבוע ומיד לאחר הפעילות שטוף את העדשות במי ברז, באופן הזה תוכל להאריך משמעותית את "חיי" העדשה

היצרן ממליץ להשתמש במטלית המיקרו-פייבר המשמשת גם כנרתיק המשקפיים, בכל יום.
  • לעולם אל תנקה את העדשות בנייר טואלט או נייר מטבח ,רך ככל שיהיה.
  • לעולם אל תשתמש בחומרי ניקוי המכילים אמוניה או אקונומיקה.
  • קיינון ממליצה לא לנקות את עדשות המשקפיים בחולצת הכותנה מאחר והחולצה סופגת מלח, זיעה ושאר לכלוך אשר יכולים לעבור בקלות לעדשה. 
  • ניקוי שכזה יכול לשרוט את העדשה ולפגוע בה.
חנות המשקפיים שלנו היא אתר מאובטח בSSL 128BIT לפי כל דרישות האבטחה ברשת. אנו דואגים לבטיחות הלקוחות שלנו ומסיבה זו משתמשים בטכנולוגית SSL כדי להצפין את הפרטים שאתם מוסרים לנו כך שיגיעו רק לעיננו.

בנוסף לכך, אתם רוכשים משקפייםמאתר בשיתוף מלא עם היבואן הרישמי בישראל , לחברה מישרדים בתל אביב , כך שתמיד תוכלו למצוא אותנו ולפנות אלינו.

אם עדיין מקוננים בכם חששות בנוגע למסירת הפרטים באינטרנט, תוכלו להתקשר אלינו לטלפון: 03-3760637ולמסור את הפרטים טלפונית או לשלוח אלינו אי-מייל ל: info@eyewear.co.il ונציגי אתר יצרו עמכם קשר בהקדם.
אנחנו נתקן לכם את המשקפיים ! במישרדי החברה קיימת מעבדת השירות מהמשוכללות והמתקדמות ביותר בארץ. ניתן להחליף עדשות או מסגרות של ולבצע סוגים רבים של תיקונים.
פרט למשקפיים שנמצאים בחנות, איננו יכולים לדעת אילו משקפיים נמצאים במלאי של הספקים ואילו לא. אנו נעשה את כל המאמצים להשיג את המשקפיים שביקשתם, ובמידה ולא נוכל להשיגו נודיע לכם בהקדם האפשרי.
ניתן לקבל זיכוי או להחליף את המשקף בתוך 14 יום מתאריך קבלת המשקפיים בקופסא המקורית שלא נפתח בצירוף החשבונית.
כן. כשתלחץ על "סל קניות" כדי להשלים את הקניה יופיעו על הצג הפריטים שבחרת והאפשרות לבחור באיסוף עצמי, פשוט סמן שברצונך לאסוף את הפריטים באופן עצמאי.

אם הפריט נמצא במלאי ואנו לא צריכים להזמין אותו תוכל לאסוף אותו כבר באותו יום:

במישרדינו:
יבוא ושיווק בלעדי KAENON
משרדי חנות היבואן:

אבן גבירול 165
קומת 1
תל אביב
טל : 03-3760637

שעות: לתאם מראש
info@eyewear.co.il

שישי ושבת : להתקשר לתאם
אם המשקף של קיינון חדש בלי שימוש ובלי סריטות, יתכן. תלו בדגם. לבדיקה נא להיתקשר ל 03-3760637